Wednesday, September 8, 2010

Kenapa Tulisan Hati, Bicara Fikiranku??


Kerana aku menulis menggunakan hati, dan

berbicara menggunakan akal fikiranku.

Setiap orang berbeza. Dan berbezanya aku,

kerana aku adalah aku.

Istimewanya aku,

Kerana aku adalah aku.

Tidak perlu aku untuk menjadi orang lain.

Tetapi, kadang-kala..

Hidup tidak membenarkan aku, untuk menjadi aku.

Ada insan yang tidak mampu hidup denganku.

Apakah alasannya??

Kerana aku adalah aku.


Walau siapa pun aku.

Walau seteruk mana pun aku.

Aku hanya mencari, yang betul-betul memahamiku.

Dan tiada siapa yang faham aku.

Melainkan DIA, dan kerana itu jugalah.

Aku hanya cintakan DIA.

Aku rindukan DIA. Tapi,

Aku malu. Aku tidak layak untuk-NYA,

Namun, akanku berusaha,

Dalam mencapai Redha-NYA.

Aku berharap. Dan akan terus berharap,

Redha-Mu untukku.






Wida/Casa Lova/Jordan
Salam Aidil Fitri 2010 dari perantauan
Maaf Zahir & Batin



No comments:

Post a Comment